fredag 6. mars 2009

Antony And The Johnson NPR konsert . og NPR super podcasts

Bare 9 dager til Antony spiller i Grieghallen! hurra! i den anledning har eg funnet frem litt Antony vorspiel godsaker.

Antony gjorde en nylig en konsert for NPR(national public radio?) radioprogrammet All Songs Considered, hele konserten finnes som postcast, men da bare lydopptak. NPR har inngått sammarbeid med hipster bibel pitchfork.tv som har lagt ut video av 5 låter fra konserten.





Anbefaler folk å abonnere på nrp podcasten(og laste ned de gamle postcastene), nevner nesten 100 hele konserter med artister som: Arcade Fire(som ifølge Wayne Coyne e pompøse drittsekker)Loney Dear, Leonard Cohen, Of Montreal, Andrew Bird, Elephant 6 orchestra, Connor Oberst, Radiohead, Tom Waits, Shearwater, osv osv osv, altså en gavepakke til alle som har like god smak som meg

2 kommentarer:

Engeline sa...

hurra! Og gjett hvem som kommer enveis ærend fra Nidaros til Bjørgvin for å høre transen synge? Jeg gleder meg så veldig.

Jo sa...

alle? skal med pappa. blir knall fint. gleder meg som et lite barn. blir syk helg da, e sansynligvis på husrave til 8 om morgenen og så sove et par timer og på konsert totalt ødlagt. gleder meg:P

du bør som sagt sjekke ut npr podcasten så utrolig mye fint og alt e gratis:)